marți, 25 august 2009

Cum putem sa exageram?

Cum putem să exagerăm?Păi,participând la o înmormântare,sau la o nuntă.Am avut neplăcerea de a participa la o înmormântare.băi,dacă o rudă nu e în stare să plângă,vin bocitoarele,şi dăi.'Puiu' mamiii..unde te duci tu?Mamă e întuneric acolo,mamă! Puiul mamei,bradul mamei,etc.."Nu am avut nevoie de aşa ceva,o am deja pe bunica mea.OK,da! Te doare că-ţi moare copilul,băi,dar totuşi! Nici chiar atâta circ! Am rămas cu traume.Şi de ce exagerăm când moare cineva?Păi intra prea mult biserica în discuţie.Slujbe cu toona! Şi mortul are o cruce în mână şi o iconiţa pe piept.Pentru ce?Dacă toată viaţa ta nu ai fost cine ştie ce credincios,când mori te alegi cu o cruce şi o iconiţă?Apăi măă,cât de lingău poate fi omul?Toată viaţa nu crezi în Dumnezeu şi inainte de a muri,te duci la biserică zilnic.Că cică să ţi se ierte păcatele.De ce vedem atâţia oameni în vârstă la biserică?Pentru că cică nu vor sa ardă în iad.Da' hai măăă:-j.Mie sincer,nu-mi plac chestiile bisericeşti.Că cică e păcat sa te împărtăşeşti doar O DATĂ pe an.Apăi băi,dar eu care m-am împartăşit ultima oara la 6 ani?Sau să te închini doar noaptea.Că trebuie de 2 ori pe zi.Şi în fiecare duminica să fii la biserică,să participi la toate slujbele,că altfel nu eşti creştin.Când moare cineva n-ai voie să asculti muzică,pentru ca muzica=distracţie,şi rockerii sunt satanişti.Şi trebuie să ţii post în fiecare miercuri şi vineri.Uite aşa îndeparteaza preotii creştinii de 'casa Domnului'.Pentru că eu NU POT să stau sub o iconiţă toată viaţa.Şi nici nu-mi place.Dacă asta înseamna să fii creştin,nu e prea plăcut!Şi dacă "arzi în iad" pentru că nu ai făcut ce nu ţi-a plăcut,atunci e o prostie.şi când am să mor nu vreau să plânga nimeni! şi nici să mă văd cu toate chestiile posibile pe piept.şi nici la "pomeni" să nu fie colaci şi prosoape.cui îi trebuie?mai bine daţi un ban.Şi cel mai important,să nu fie vreo una ca bunicămea!!!Şi nu vreau ca trupul meu să stea doua zile în biserică.Pentru ce? Mai bine mi-aţi arde trupul.Ar fi mai interesant:-?Sau îl lăsaţi printr-o pădure ca să sperie copiii care se duc la fumat>:).În niiiiiici un caz,NU stres,NU prostii,NU bocit.
Oameni buni,nu exageraţi!:)

Un comentariu:

  1. Si asta e doar inceputul...Am mai vorbit eu despre 'crestinii" astia. Merg la biserica mereu, dar nu stiu despre ce s-a vorbit si nu stiu sa zica singuri o rugaciune, cand ies din biserica merg la bufet apoi pleaca acasa si se cearta cu familia. Acest 'crestin" posteste si striga in gura mare ca face acest lucru adaugand si cuvinte obscene, injurand. Posteste, dar bea pana cade pe jos mancand fasole de pilda pana nu mai poate respira, dar, atentie, posteste! Se cearta cu familia si tine ura, dar el POSTESTE, frate, Posteste!! Merg sa biserica sa-si faca prezenta, nu din suflet dar el e CRESTIN! Da oo haina de care nu mai avea nevoie unui sarman si striga in gura mare ca a facut o fapta buna, nu le cumpara copiilor mancare ca sa economiseasca bani pt bautura, tigari si alte chestii. Cu toate acestea este un mare crestin. De ce>? Pe ca merge zilnic la biserica! Sa-i ia dracu pe toti! M-am saturat!
    Muzica=distractie nu este adevarat, dar unii nu pot sa vada. Muzica exprima stari sufletesti si nu exista doar bucurie, mai e si tristete! WTF? dc sa te chinui?? nimeni nu intelege, zici ca a venit cineva si le-a bagat cu furtunul prostie in cap!!

    RăspundețiȘtergere