duminică, 16 august 2009

Zebra e alba cu dungi negre sau neagra cu dungi albe? raspuns: DA.

Am revenit,cu toate prostiutele mele de neinteles :).Citeam o poezie:http://www.romanianvoice.com/poezii/poezii/candai.php.E prea plina de adevar.pentru ca asa este.atunci cand ai nevoie de cineva langa tine,atunci acel cineva te lasa dracului.Sunt momente.Momente insuportabile.Si cand esti singur,asa ramai.Nu merita sa spui cand esti nefericit.pentru ca oricum nimanui nu-i pasa.as vrea sa...sa fiu intr-un univers in care toate sa fie asa cum vreau eu.sa ma simt bine ,dar sa pot sa stau si singura,atunci cand am nevoie,si sa am un caiet,rupt si vai de capu' lui,da' sa am un caiet,pi cari sa scriu tot ce-mi vine mie in minte.si as vrea sa inventez un nou desen animat,care sa ma faca sa rad de nu mai pot:).si in desenul ala sa fie un caine pe care sa-l cheme Batman Kathleen Puree the second-first:)(pentru ca-i canili meu fidel:>),si sa ..sa nu stiu;)).ideea conteaza.si acum am un chef sa lenevesc si sa ma uit la viata cu louie:).in amintirea vremurilor bune.Atunci,cand eram copii,cand visam.cand tot ce vroiam, se indeplinea.cand ne imaginam ca suntem cine stie ce personaje din desenele animate dragi noua.era frumos.si pacat ca a trecut.nu stiu exact motivul,dar m-am maturizat prea repede.Toti au inceput sa se maturizeze prea repede.am mai povestit despre subiectul asta,dar..?..stii,cand o pasare alearga pe cer,e ca si cum ar alerga de ceva,oare nu asa suntem si noi,asemeni pasarilor? incercam continuu sa alergam de probleme,si acest alergat de probleme ajunge o problema,la un moment dat,de ce nu admiram fiecare chestiuta,oricat de mica ar fi.Stii atunci cand vine primavara si sunt cativa muguri.observi asta? Stii atunci cand vine toamna si un vanticel usor iti mangaie pletele.observi atunci cand inca o frunza mai cade din copac? dar noaptea?realizezi cat de frumos este atunci cand luna invie? e superb.dar de fiecare data cand vrei sa fii sedus de frumusetea tuturor chestiilor,intervine o problema.si iar te duci dracului,iar nu stii ce sa faci,iar ai sentimentul ala tampit in suflet.nu poti sa schimbi asta.si e nasol ca NU POTI.esti doar un indivind in lumea asta mare.cauta sa fii o valoare,nu un succes.Considera-te o valoare,si ceilalti te vor considera de asemenea.Hai bă,ca deja ma apuca iar cu melancoliile mele:)
O zî bună!

5 comentarii:

  1. (ioi,ce ma dor ochii de la blogul tau)
    da.ai dreptate.din nou ai dreptate.(raspuns DA)
    este una afara care striga intr-un hal fara de hal:TACI DIN GURAAA!".De ce sa tac?...(raspuns DA)
    ma doare capul..DA
    dar,dupa cateva zile in care par ca toti au uitat de tine,sau te dau la o parte,apare un cineva care iti reda speranta(si daca vrei tu,poate sa fie si Fat-Frumos:) )..Iti readuce zambetul pe buze,e alaturi de tine si stie cum sa te scoata din starea aceea idioata..(ooo,stiu cum e..cre'că adolescenŢa e de vina..uof..Dlacu s-o ie!)
    iar acum,pe final,sper din tot sufletul CA CAlculatorul meu bou sa nu se restarteze si sa pierd comentariul asta care si asa e destul de lung..dar,iti na!Ce nu fac eu pentru tine?>:)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Comentariul dvs. a fost publicat."
    asta e de bine:)
    'Ai,baftă!

    RăspundețiȘtergere
  3. mai sunt momente in care,desi esti inconjurat de oameni, te simti atat de singur..

    RăspundețiȘtergere
  4. Miruna, mai are rost sa spun ca ai dreptate? E clar ca ai. Ador poezia aia, e absolut superba, prea adevarata! Copilarie...cat de bine era la 3 ani:X cand lumea ti se parea absolut fermecatoare si abia asteptai sa ajungi mare..pff! mare greseala! Din pacate copilaria difera de la generatie la generatie si se pare ca e tot mai rau.

    RăspundețiȘtergere