marți, 25 august 2009

Eu sunt eu,măă!

Proba: 2-10,2-10. Aşa.Începem:
Eu sunt Miruna.Sunt un nimic:).Sunt din Botoşani.Nimicul de Botoşani:)).Sunt micuţa.Abia în clasa a 7 a.Dar cică sunt matură.Îmi plac desenele animate: Viaţa cu Louie,Lumea lui Bobby,Copii de la 402,Phineas & Ferb,Negrele aventuri ale lui Billy şi Mandy,şi altele,pe care probabil le-am uitat.Acum un an şi ceva am aflat de o trupă,Linkin Park..şi aşa a început totul.am ascultat mai multe.apoi,am fost fană H.I.M timp de 5-6 luni.După,am ascultat The 69 Eyes,Paradise Lost,Lacrimosa,Black Sabbath,Dio,şi chiar şi un pic AC/DC şi Led Zeppelin. Şi dupa astea am început să ascult death metal: Six Feet Under,Vader,Amon Amarth,Cannibal Corpse,şi altele.
Iar acum,ascult iar,Black Sabbath,dar şi Alice Cooper, Rainbow, ZZ Top,Ugly Kig Joe,The Cult.Uneori mă apucă să ascult folk,..melodii cum ar fi: Celelalte Cuvinte-Dacă Vrei,sau Valeriu Sterian-Amintiri cu Haiducii.Dupa ce a murit Michael Jackson,am ascultat câteva melodii ale lui.Şi încă le ascult dacă vreau.De ce să nu?Ador cum se traia înainte,şi îmi place stilul 'roacherilor' din anii '90. Vreau sa fiu medic chirurg,dar nu în oraşul ăsta,şi nici în ţara asta.îmi place cum sună limba engleza,iar ora de franceză o consider plictisitoare.Cică sunt bună la mate,şi în ultimul timp îmi place si biologia.Abia aştept să vad dacă o sa-mi placă chimia.Nu poate fi CHIAR atât de greu,nu:D?
Sunt destul de rece,viata te face aşa.Consider că totuşi sunt amuzanta,nu măă,nu?;;) Nu?;;)? Cum nu ?! tu-ţi nu-ul din beeepzda matii! Şi acum aţi avut parte şi de un monolog.Interesant,nu?:> Cum nu mă?Cum nu?:)) beeeepzda ta! Alt monolog.Şi nu,nu mai intreb nimic! cum nu mă,cum nu?:)) [Moment de hiper-activitate]
Nu-mi place lumea care spune că sunt cum nu sunt,ştii?Ci-ţi pasă ţie,huh?>:PYou, son of a bitch!>:P
Niciodata nu mi-a placut cum arăt.Şi acum vreau să mă tund ceva în gen Alice Cooper.Pentru ca-mi place:) .Nu-mi plac profitorii,mincinoşii fiţoşii,narcisiştii şi plângăcioşii.Îmi plaaac bocancii:):X.
Consider că nu mă consider.Interesele mele sunt interesate pentru că sunt interese,întelegi,nu?
şi..şi..şi...şi nimic.
pa,bă!


Un comentariu:

  1. Da, esti tu!
    Calitati si defecte dar esti tu! Nu o copie! Originala! ESTI DOAR TU!
    Cred ca ti-am mai aratat dar...:D

    "Primul lucru este acela de a te accepta în mod profund pe tine însuti. Fiecare se simte inferior într-un fel sau altul. Motivul este neacceptarea faptului ca fiecare este unic. Nu se pune problema superioritatii sau a inferioritatii. Fiecare face parte dintr-o categorie care îi este proprie si din acest lucru nu rezulta nicio comparatie. Si nu pot sa-mi închipui o fiinta care sa aiba totul în aceasta lume. Unii nu au ezitat sa încerce, dar au esuat lamentabil. Fii doar tu însuti si va fi suficient."{ Osho)

    RăspundețiȘtergere