duminică, 9 august 2009

Un nou cacat:)

Am decis sa-mi creez un blog si aici.Nu de alta dar incercam pe celalalt si nu mergea sa intru:)) (bloging.ro).Asa ca,am sa incep sa scriu chestii si pe blogul asta.:)

Ma gandeam..cat de ciudat e atunci cand te maturizezi.atunci cand realizezi cat de tampita e viata..cand prietenii nu sunt prieteni.cand te certi cu ai tai zilnic.cand esti pedepsit non-stop(la dracu'!).cand unchiul tau e pe cale sa moara iar bunic'ta plange incontinuu si tu esti cel care trebuie sa fii matur,si sa-i spui sa accepte realitatea.Cand poti sa distrugi viata cuiva in 5 minute,dar nu o faci,pentru ca inca ai un strop de bunatate in tine.cand vezi ca acel cineva te barfeste,si vrei sa-l vezi cu mainile pe piept:).

Atunci cand se aude sunetul unei ambulante.Realizezi ca auzi cand cineva sufera.Dar cum ramane cu celelalte dureri,care nu se aud?..Cum ar fi atunci cand nu mai poti,efectiv nu mai poti.Cand "prietenii" te dau dracului,cand iti place o anumita persoana si stii ca n-ai pic de sansa cu ea.Cand ma-ta iti spune ca ar vrea sa te dea la casa de copii.Cand tu ii spui lu tactu ca te duci la protectia copilului.cand stii ca nu esti decat tu,singur.alaturi de tine iti sunt doar mp3-ul si propiul gand.Dar uneori pana si gandul tau poate fi impotriva ta.Facem unele gesturi,spunem unele cuvinte,fara a gandi.

Acum ma apuca cacatul ala de melancolie,stii.ma uit pe geam asa..visatoare.si ma bucur ca am prieteni.

dar oare de ce am fost atat de proasta,si nu am ascultat-o pe mama,si prietenii mei adevarati? de ce am avut incredere atat de mare in niste indivizi pe care abia i-am cunoscut.si pana la urma au ajuns sa ma barfeasca.De ce? nu stiu.Am inteles ca ar trebui sa nu ma mai cert atat de des cu ai mei.pentru ca in urmatoarea zi oricum e ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat.sunt pedepsita in majoritatea timpui,oricum:)).poate ca as vrea sa ma fi gandit de mai multe ori inainte de a barfi.barfa nu se face cu oricine,oricand(pt ca dai de dracu',daca n-ai grija)

Si acum,stau cu prietenii adevarati:)(gen Monica;Ilinca;Deya),si sunt barfita de alte personaje.nu ma deranjeaza:).

probabil am sa mai scriu pe blog.mi-a fost dor.:">

Have a nice day!:)

2 comentarii:

  1. foarte interesant cum privesti tu viata.. ce coincidenta.. se pare ca nu sunt singura..
    ehh asta e.. taci si inghiti. cam asa trebuie sa fac cel putin o perioada..

    HeNeHe

    RăspundețiȘtergere
  2. "Facem unele gesturi,spunem unele cuvinte,fara a gandi."
    you just cant control it. cant control your feelings. e nasol cand te freaca cineva la cap intr-una, stii ca nu are dreptate dar totusi stai si inghiti pentru ca stii ca daca spui ceva va fi adus impotriva ta sau ca o sa starnesti o cearta si mai mare si dupa aia dai de dracu. this sucks.

    RăspundețiȘtergere